Hoogtediepte brengt met advent een nieuwe single uit

Om de adventsperiode in te luiden komt Hoogtediepte op vrijdag 26 november met een nieuwe single. ‘Gisteren, vandaag en voor eeuwig’ is een piano ballad waarin Co Peters, ondersteund met een klein koor, bezingt dat Jezus altijd dezelfde blijft.

 

 

 

Het lied is gebaseerd op de bijbeltekst “Jezus Christus blijft dezelfde, gisteren, vandaag en tot in eeuwigheid!” (Hebreeën 13:8). Co: ‘Waarschijnlijk hebben we allemaal een bepaald beeld van Jezus en kennen we de verhalen en teksten over Hem. Maar wie Hij echt is blijft nog voor ons verborgen. Ik geloof met alles wat in me is dat Hij nog zoveel mooier, beter en liever is dan wij ons ooit kunnen voorstellen.

Wij zijn heel erg gebonden aan tijd. De datum waarop wij geboren worden bijvoorbeeld, is een belangrijk deel van onze identiteit. We worden vaak gevraagd deze datum in te vullen en veel mensen gebruiken deze ook als wachtwoord. Uiteindelijk zal deze datum op een grafsteen gezet worden. Jezus is eeuwig en staat boven de tijd. Zijn geboortedag veranderde de jaartelling voor de hele wereld, en door Zijn graf te verlaten werd Hij zelf de weg tot het oneindige leven.’

Met dit lied hoopt Co mensen te herinneren en te bemoedigen dat die Jezus altijd dichtbij ons is, in elk seizoen en in elk gevoel. Daarvoor mogen we dankbaar zijn en Zijn naam met eerbied uitzingen.

‘Gisteren, vandaag en voor eeuwig’ is vanaf vrijdag overal te luisteren. De muziekvideo van het lied zal vanaf dan ook te zien zijn op www.hoogtediepte.com.

Hoogtediepte is een creatief project van Co Peters uit Nijmegen. In september 2020 kwam het debuutalbum ‘Genade vond mij’ uit en eerder dit jaar verschenen twee nieuwe singles: ‘Liefde is liefde’ en ‘De God die mij doet leven’.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *